Atenció al client

Codi oferta
15
Experiència
Domini de office(Word, Excel), valorable experiència en tasques administratives
Idiomes
Francès, Anglès
Data prevista inici
19-02-2023
Vehicle propi
No
Tipus de contracte
Indefinit
Sou brut mensual
Horari
Matí, Tarda
Municipi centre de treball
Santa Cristina d'Aro
Requisits sol·licitats
Títol de Batxillerat.
Descripció del lloc (Funcions)
Vacant al departament d'atenció a les persones sòcies. Les principals tasques seran l’atenció telefònica i presencial a la clientela, venda i promoció d'activitats i serveis del club, tasques administratives pròpies, venda de productes tècnics de la botiga del club.
Observacions
Disponibilitat horària per treballar jornada completa a torns rotatius de dilluns a diumenge.

L'empresa o el particular que ofereix el lloc de treball es compromet a tractar les dades de les persones demandants únicament per la finalitat de valorar els candidats. Assumeix la responsabilitat sobre el tractament de les dades. Informarà als candidats dels seus drets, i de com exercir-los. No comunicarà les dades a altres persones i no els conservarà més enllà del temps necessari en el cas de les persones amb les que no formalitzi un contracte.